RETOURNEREN

STATIEGELDPALLETS

Om uw bestelde artikelen zo goed mogelijk te verzamelen en of te transporteren, kunnen onze medewerkers hiervoor statiegeldpallets gebruiken die we ook bij u in rekening brengen.
Deze pallets dient u dan ook te betalen en zodra deze weer bij ons retour komen, wordt dit weer aan u gecrediteerd.
U kunt dit verrekenen met (toekomstige) nog te betalen facturen.
Indien u wenst dat wij het bedrag aan u terug betalen, ontvangen wij graag, met voorkeur per email, bericht hierover.

RETOURNEREN VAN STATIEGELDPALLETS

Voor het aanmelden van het retour brengen door u of retour halen door ons van statiegeldpallets kunt u contact opnemen met onze verkoop.

U kunt de statiegeldpallets binnen 12 maanden retour brengen, nadat u met ons overlegd heeft op welk adres u deze kunt inleveren.
We kunnen de pallets ook retour halen, nadat u dit met onze verkoop heeft overlegd, bij een eerstvolgende levering op het adres waar de pallets klaarliggen.
Het kan ook zijn dat u voorlopig geen nieuwe levering nodig heeft, maar wel de pallets opgehaald wilt hebben.
Natuurlijk kunnen we dit dan ook regelen, enkel worden er dan de gebruikelijke vrachtkosten in rekening gebracht, die geldig zijn voor het postcodegebied waar de pallets opgehaald moeten worden.
U kunt dit schema vinden op onze website onder het kopje “leveringsschema en vrachtkosten”.

RETOURNEREN VAN ARTIKELEN

Mocht u artikelen retour willen brengen dan is dit mogelijk onder een aantal voorwaarden, die u kunt afstemmen met onze verkoopafdeling, maar hieronder staan alvast een aantal criteria.

Goederen kunnen niet geretourneerd worden als deze:

  • Speciaal voor u zijn besteld.
  • Zijn beschadigd of vuil zijn geworden.
  • Zijn bewerkt of (gedeeltelijk) zijn verwerkt.
  • Voor u door ons zijn bewerkt.
  • Niet meer in de originele onbeschadigde verpakking verblijven.
  • Niet binnen 14 dagen na aankoop is geretourneerd.

Voor de artikelen die u wel retour kunt brengen, berekenen wij 10% aan kosten.
Deze artikelen kunt u retourneren in het magazijn wat door Frank Treuren B.V. aan u wordt gecommuniceerd.
Speciaal bestelde artikelen kunnen in principe niet retour, of alleen in overleg met onze leverancier, tegen de door leverancier opgegeven kosten en andere retourvoorwaarden, en vermeerderd met de kosten van Frank Treuren B.V..
De retour geleverde artikelen worden gecrediteerd tegen de aanschafwaarde, zoals op de aankoopfactuur staat, of indien de verkoopprijzen naar beneden zijn aangepast in de periode gelegen tussen aankoop en retour levering, tegen de laagst geldende verkoopprijs, bepaald door Frank Treuren B.V..

Indien door de retourlevering, de oorspronkelijke levering in een andere prijscategorie, staffel of in een andere leveringsconditie komt, zal de prijs en/of de vrachtkosten opnieuw worden berekend.

De creditnota kunt u verrekenen met (toekomstige) nog te betalen facturen.

Indien u wenst dat wij het bedrag aan u terug betalen, ontvangen wij graag, met voorkeur per email, bericht hierover.

Wilt u graag dat wij de retourartikelen komen halen, dan berekenen wij 15% aan kosten en de vrachtkosten op postcodeniveau, die u kunt vinden op onze website onder het kopje “leveringsschema”.

We halen deze artikelen alleen op als het uitkomt in onze transportroute.

Retourformulier downloaden

GLS. iDeal PayPal Bancontact